Investere i seg selv

Det er sjukt mange som er nede i en kjip bølgedal om dagen. Vintern har vært lang, du har ikke kommet dit du vil, avbruddene har vært mange og motivasjonen uteblir.

_

Det koste pæng å bruke en pt, men har du rett pt for deg kan det absolutt være verdt investeringen. Bølgedalene blir gjerne ikke like djupe, du kommer deg på trening selv om det gjør vondt i vilja og du har en/ei som tilrettelegger for deg fortløpende

_

Trening skal helst være et høydepunkt i dagen. Tiden du gjør noe for bare deg selv. Det er ihvertfall sånn jeg prøver å se på det. Selvsagt er det noen økter som suger, men det er unntakene. Stort sett er det digg å ha trent.

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.