Ikke så streng

Det er helt sjukt hvor sinte, sure, strenge eller regelrett slemme folk kan finne på å være med seg selv.

_

Ja, seff kan du ha ambisjoner, men du må like å være deg. Du må like det selv når du gjerne skulle vært 10 kilo lettere, 20 kilo sterkere eller et annet magisk mål. Liker du ikke å være deg selv nå kommer du ikke på magisk vis til å like deg selv seinere heller.

_

Den indre monologen/dialogen er helt avgjørende for å kunne leve et godt liv.

_

Du kan ha det totalt jævlig, men har du en optimistisk tone mellom ørene kan du leve et skikkelig godt liv. På den andre siden kan du ha alt de fleste drømmer om, men med en pessimistisk og negativ selvprat blir du neppe fornøyd uansett hva du gjør.

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.