Opp/ned

Denne skriver jeg til meg selv, men kanskje kjenner du deg igjen du også?

_

Hovedgrunnen til at vi er utslitt på mandager er at vi i helgene/feriene snur opp/ned på sovemønster, måltidsrytme og alt annet som ellers skaper stabilitet. It’s almost that simple.

_

Hadde du gått og lagt deg mer eller mindre til samme tid, stått opp til ca samme tid, spist måltidene til omtrent samme tid og generelt gjort helgene/feriene mer like hverdagene, ville ikke mandagene vært like tøffe.

_

Men come on, helgene er jo til for å nytes…??‍♂️

_

Absolutt, men det blir enda mer nyting 24/7 om rutinene ikke blir skylt ut med badevannet hver fredag.

_

Det handler ikke om å fjerne kosen, det handler bare om å kose seg optimalt. Ihvertfall nesten optimalt?

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.