Ikke stang

Drøyt bilde, men det maler et bra….bilde….

_

Hvis det gjør vondt å utføre markløft må du finne ut hvorfor det gjør vondt, ikke fortsette, eller late som ingenting. Hvis det gjør vondt å utføre knebøy må du finne ut hvorfor det gjør vondt å utføre knebøy. Hvis det gjør vondt å utføre pushups må du finne ut hvorfor det gjør vondt.

_

Poenget er: ved å pushe gjennom trening med vonde smerter, risikerer du å ende opp med total krasj i lang lang tid. En bedre løsning er oppsøke kyndig veiledning og fikse problemet en gang for alle.

_

Kanskje betyr det at du må ta et steg tilbake, men det er en liten pris å betale for å kunne gå to steg fram

_

No pain, no gain er sikkert helt fint det, men det blir lite gain med mye pain??‍♂️

_

Har du opplevd at du ved å justere løfteteknikken, har gått fra å ha vondt både under og etter treningsøkter, til å være helt smertefri?

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.