Det holder med bredt nok

Bredden på føttene trenger ikke overdrives når du skal jobbe med kettlebells

_

Det er nødvendig å stå noe bredere når du jobber med to kuler, men det er ikke nødvendig å stå så bredt som mulig, passe bredt holder

_

Ikke glem kettlebellguiden via linken  under her???. Det er et stykke veldig bra arbeid som deles ut helt uten forpliktelser

[optin-cat id=»3529″]

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.