17. Mai

Who cares???

_

Det er selveste 17. Mai kun en dag i året

_

Men sånn seriøst. Hvordan kommer man seg gjennom denne dagen uten å reversere all jobben som er lagt ned på å finpusse formen så langt?

_

Måtehold er et supergodt råd

_

Ingen sjokkis, kakis eller is er i seg selv direkte usunn. Det handler om mengder. Spis litt is, ta et kakestykke, prioriter mat og ikke glem at en dag som 17. Mai ofte betyr skyhøyt aktivitetsnivå. Det betyr at skaden du KANSKJE påfører deg sjæl ikke nødvendigvis blir så stor som du gjerne tror

_

18. Mai er en brilliant dag å plukke opp tråden og fortsette ferden videre😊👍🏻

_

Tall er plukket fra matvaretabellen.no. Tallene gjelder pr 100gram. Den blå markeringen er ikke noe spesielt, jeg bare la ikke merke til den når jeg lagde illustrasjonen. Jeg kunne fint fikset det, men lot det stå fordi alt trenger ikke være perfekt. Det trenger bare være bra nok til at vi får responsen du er på utkikk etter🤷🏼‍♂️

TOR ERIK STAVÅ
Personvernoversikt

Dette nettstedet bruker infokapsler slik at vi kan gi deg den best mulige brukeropplevelsen. Infokapsler lagres i nettlesren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du returnerer til nettstedet vårt og hjelper oss forstå hvilke deler av nettstedet du finner interessant og nyttig.